Online Slot Recension – Ghost Rider

Red gaming Ghost Rider slot spelautomat

Anledningen till det är att du snabbt får möta spelets huvudkaraktär, en motorcyklist med ett pumpahuvud. Men vänta nu, det fanns ingen man med pumpahuvud i filmen Ghost Rider. Och nej, det fanns det inte utan i den rollen åkte Cage istället runt med ett brinnande dödskallehuvud.

Ghost Pirates Slot – en skrämmande bra spelautomat

Påhälsning Läs recension Slotet har 5 hjul och upp till 20 vinstlinjer, därborta insatsen kan variera från 10 öre hela vägen upp till 10 kr. Den brinnande skallen är Wild-symbolen inom spelet och kan landa på 2:a, 3:e och 4:e hjulet i sloten och funkar som Wild-symboler oftast utför, vilket är att agera som en substitut för alla andra symboler förut att komplettera eventuella vinnande linjer. Undantaget för detta är såklart Scatter- samt Bonus-symbolerna. Under free spins så kan dessa Wilds expandera och göra alltsammans hjulet Wild. Scatter-symbolen som är den stiliga Ghost Rider-loggan ger dig 10 free spins om symbolen förekommer gällande mer än 3 positioner i dito spin, du vinner även extra myntvinster utöver att du får free spins, upp till mynt om du tillåts 5 stycken Scatter-symboler över sloten. Denna onlineslot har också ett häftigt bonusspel.

Lucky Halloween Spelautomat Slot Recension & Omdöme

Kan vara svårt att aktivera bonusspelet Kommer du sälja din själ till djävulen? Spelbeskrivning Ännu en fantastisk video slot från Marvel jackpott serien från Playtech kommer du ihåg Ghost Rider? Det är en serietidning som kom ut mellan och där vi ser Johnny Blaze som blir Ghost Rider. Johnny Blaze är en stunt motorcyklist samt för att rädda hans pappas leva väljer han att sälja sin ande till djävulen som betalning.