Recensioner

Värdera odds helgens bästa xiang

Följ oss på Facebook Speltips från de största ligorna Våra spelexperter ger er spelförslag från mängder av ligor. Fokus ligger på fotboll och ishockey och de större ligorna. Men när lägen dyker upp kommer vi även leverera speltips från de lägre ligorna ute i Europa. Här på vår startsida hittar du alltid våra senaste speltips men om du hellre vill se ett arkiv över tidigare speltips från en specifik liga kan du följa länkarna här längre ner. Speltips från Premier League Premier League är världens utan tvekan mest populära fotbollsliga och även den som flest följer här i Sverige.

Bästa Tipster på Betingstugan i juli - Sanels Hörna

Duellen på Stryktipset - dags att kröna bästa spelläggaren! Nyhet Duellen på Stryktipset - dags att kora bästa spelläggaren! Andreas Höglund 25 juniStryktipset lördag 27 juni På lördag gör Stryktipset comeback och Svenska Spel har 8 miljoner i jackpot att försöka lägga vantarna på. Läs om våra spelläggares rader och hör vad som kommer begå att de går vidare i Stryktipsduellen denna vecka.

Stryktipset - Seedningsheat

Söndagen bjuder på sex matcher från Följd A och vi har analyserat alla odds och hittat dagens bästa speltips från det viktiga mötet mellan Sampdoria och Udinese Vi bygger våra game väldigt mycket på statistik, data samt analys av dels lagen men dessutom i stor utsträckning spelbolagens odds. Därborta försöker vi alltid hitta det spelbolaget som gått fel i sin evaluering inför en match på någon handelsplats för att ge er läsare ultimata möjliga spelvärde. Missa inga speltips: Dagens bästa speltips Här hos oss gällande Dagensbetting. En gång världens klart ultimata liga med världens största stjärnor såsom till exempel Diego Maradona. Numera ett klassiska liga som kanske inte inneha samma moderna arenor som Premier League men som har en fantastisk allmän, rik historia och en helt fantastisk fotbollskultur som är svår att ej älska.